Logo ubs ua 5

У Києві обговорили методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін стандарту недискримінаційної реклами

Створено: П'ятниця, 22 лютого 2019, 08:51

20-21 лютого представники кафедри фінансів, банківської справи та страхування Інституту банківських технологій та бізнесу к.е.н., професор Тетяна Гірченко та асистент Ольга Панченко взяли участь у тренінгу на тему: «Стандарт недискримінаційної реклами: методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін».

 

На тренінгу були розглянуті питання саморегулювання рекламного ринку задля протидії дискримінаційної рекламі в Україні, світових трендів у рекламі.

Також у робочих групах були розроблені пропозиції теоретичної та практичної частини лекції про недискримінацію в рекламі. Зокрема, у практичних вправах рекламу із дискримінаційним змістом учасники груп перетворили на креативну рекламу. У вправі «Дуель» викладачі з маркетингу вдосконалили навички переконання та відповіді на запитання студентів з питань дискримінаційної та недискримінаційної реклами.

Організатор тренінгу – ГО «Українська асоціація маркетингу», Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.